Биринчиден, бул чечим кылдаттык менен ойлонуштурулуп, борбордо коомдук транспорттун бул түрүн тейлөөнүн варианттарын издөө боюнча узак талдоо жүргүзүлгөнүн белгилей кетүү керек. Бирок, тилекке каршы, келечекте троллейбустарды тейлөө кошумча чыгымдарды жана чыгашаларды жаратып, акырында жарандардын мойнуна каржылык оорчулук алып келиши мүмкүн эле. Троллейбустарды башка шаарларга берүү бир нече себептерден улам болгон:
1. Троллейбус линияларын кеңейтүүнүн жана модернизациялоонун жана капиталдык масштабдагы каттамдарды тез арада оңдоонун татаалдыгы;
2. Бизнес-процесстин негизинде эки башка башкаруу наркы, троллейбустарды чектелген сандагы тейлөө үчүн адистештирилген персоналды кармоо зарылчылыгы;
3. Визуалдык көрүнүштү иретке келтирүү жана ачык мейкиндикти кабыл алуу, борбордун эстетикалык көрүнүшүн жакшыртуу боюнча “ачык асман” демилгесин колдоо;
4. Жүргүнчүлөрдүн тынымсыз төмөндөө тенденциясы жана анын натыйжасында коомдук транспорттун бул түрүнүн рентабелсиздиги;
5. Троллейбустардын инфраструктуранын абалынан катуу көз карандылыгы, линиядагы авария бардык троллейбустардын линиядагы токтоп калышына алып келип, жүргүнчүлөрдүн кызыкчылыгы үчүн альтернативаларды ыкчам издөөнү талап кылат.
Бул көйгөйлөрдүн рационалдуу чечимдеринин жоктугунан улам борбордун транспорттук инфраструктурасынын бүт концепциясын бирдиктүү багыт боюнча жаңылоо чечими кабыл алынды. Бул чаралар коомдук транспортто тейлөөнүн сапатын жогорулатууну камсыз кылат жана жалпысынан коомдук транспорттун инфраструктурасын үзгүлтүксүз жакшыртууга негиз түзөт.