I. Жалпы жоболор
1. Бишкек шаарынын мэриясынын борбордук аппаратынын коомчулук менен байланыштар боюнча бөлүмү (мындан ары - бөлүм) Бишкек шаарынын мэриясынын (мындан ары - мэрия), Бишкек шаарынын мэринин (мындан ары - мэр), Бишкек шаарынын биринчи вице-мэринин жана вице-мэрлеринин (мындан ары - вице-мэрлер), Бишкек шаарынын мэриясынын аппарат жетекчисинин (мындан ары - аппарат жетекчиси) ишин бөлүмдүн компетенциясына кирген маселелер боюнча камсыздоочу Бишкек шаарынын мэриясынын борбордук аппаратынын (мындан ары - мэриянын аппараты) бөлүмү болуп саналат.
2. Бөлүм компетенциясына кирген маселелер боюнча төмөндөгүлөр менен өз ара аракеттенүүнү камсыздайт:
- мэриянын түзүмдүк бөлүмдөрүнүн басма сөз кызматтары;
- ЖМК, интернет басылмалары, социалдык тармактар;
- коомдук жана эл аралык уюмдар;
- Кыргыз Республикасынын Президентинин Аппараты, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Аппараты, Бишкек шаардык кеңештин аппараты, министрликтер, ведомстволор, мамлекеттик комитеттер, агенттиктер, фонддор, эл аралык жана өкмөттүк эмес уюмдар жана фонддор;
- аппараттын бөлүмдөрү жана мэриянын түзүмдүк бөлүмдөрү.
II. Бөлүмдүн милдеттери жана функциялары
3. Бөлүмдүн милдеттери болуп төмөндөгүлөр саналат:
1) өлкөнүн жарандарына мэриянын иши жөнүндө маалымат берүү;
2) мэрдин, вице-мэрлердин, аппарат жетекчисинин жалпыга маалымдоо каражаттары (мындан ары - ЖМК) менен байланыштарын камсыздоо.
4. Бөлүм төмөндөгүдөй функцияларды ишке ашырат:
1) ЖМК, интернет басылмаларына, социалдык тармактарга мэриянын иши жөнүндө маалыматтарды берүү, мэриянын ишинин ар кандай маселелери, мэриянын кабыл алган чечимдери жөнүндө ЖМК, интернет басылмалары, социалдык тармактар аркылуу калкка маалымат-түшүндүрүү иштерин уюштуруу жана жүргүзүү;
2) мэриянын ишине байланышкан расмий билдирүүлөрдү, пресс-релиздерди, маалыматтык бюллетендерди, материалдарды, видео, фото жана аудиоматериалдарды даярдоо жана ЖМКга жайылтуу;
3) мэриянын ишин калыс чагылдыруу максатында мэриянын түзүмдүк бөлүмдөрүнүн жетекчилери, ошондой эле башка маалыматтык кызматтар жана уюмдар менен координациялык иштерди жүргүзүү;
4) басма жана электрондук ЖМКларга, интернет басылмаларына, социалдык тармактарга мониторинг жана талдоо жүргүзүү, мэриянын иши жөнүндө ЖМКнын позициясы тууралуу мэриянын жетекчилигине ыкчам маалымат берүү;
5) мэриянын жетекчилигинин жолугушууларын, сүйлөөчү сөздөрүн, ошондой эле алардын катышуусундагы башка иш-чараларды маалыматтык камсыздоону уюштуруу;
6) мэриянын жетекчилигинин катышуусундагы брифинг, пресс-конференцияларды жана интервьюларды уюштуруу;
7) мэриянын иши жөнүндө жыйынтыктуу пресс-релиздерди даярдоо жана мэриянын расмий сайтына мамлекеттик жана расмий тилдерде жайгаштыруу жана таратуу;
8) мэриянын расмий сайтын үзгүлтүксүз маалыматтык камсыздоо;
9) мэриянын түзүмдүк бөлүмдөрүнүн демилгелерин алга жылдыруу боюнча жарандык коомчулук менен өз ара аракеттенүүнү камсыздоо.